piątek, 27 maja 2016

#matrasmamom - wyniki





Mama.
Jedno słowo, a tak wiele emocji.
Jedno słowo, a tak wiele historii, które przemykają przez wyobraźnię niczym błyszczące nici babiego lata.
Jedno słowo, które określa najważniejszą osobę w życiu każdego człowieka.
Osobę, w której z małego ziarenka stałeś się dzieckiem.
Osobę, której bicie serca jest melodią dla uszu.
Osobę, która z miłości do ciebie zrobiłaby wszystko.
Osobę, bez której nie mógłbyś istnieć.



Z przykrością przyznaję, że zainteresowanie konkursem było dosyć nikłe, ponieważ dostałem tylko jedno zgłoszenie, jednakże nagroda była naprawdę wartościowa - rabat dla czterech najlepszych prac. 

A więc wygrywa:

Paulina Ochęcka


Mojej mamy nie da się nie da się o kreślić za pomocą jednej książkowej bohaterki. Zawiera się w niej kilka i na pewno nie do końca ją opisują. Moja mama jest trochę jak mama Natalii z ,,Pamiętnika nastolatki" dba o mnie by niczego mi nie brakowało , pomaga mi w moich problemach i stara się wysłuchać, jest również jak Pani Róża z ,, Oskar i Pani Roża" dobra, kochana i pomocna. Zawsze tłumaczyła mi wiele rzeczy, czasem dość trudnych. Jest również jak,, Ania z Zielonego Wzgórza". Wciąż się uczy, ciekawa jest tego co ją otacza. Jest moją bohaterką i moim wzorcem.





1 komentarz: